پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در دو شنبه 26 بهمن 1394
بازدید : 1738
نویسنده : milad

افزایش فالور های اینستاگرام به طور رایگان

 
ویژهافزایش فالور های اینستاگرام به طور رایگان

بیشتر کاربران از شبکه اجتماعی اینستگراماستفاده میکنند و هر روز عکس ها و فیلم های خود را به اشتراک میگذارند . اما افرادی هستند سعی دارند فالور های خود را افزایش دهند . برای افزایش فالوور ها یکسری برنامه وجود دارد که شما باید درخود اپلیکیشن سکه هایی را با استفاده از یکسری کارها بخرید و به وسیله سکه های خریداری شده فالور های محدودی را دریافت کنید. اما آیا راهی وجود دارد که به وسیله آن بتوان فالوور های اینستگرام را به طور رایگان افزایش داد؟ اگر وجود دارد چگونه؟ در این مقاله قصد دارم یک راه کاری را به شما آموزش دهم که به طور رایگان میتوانید فالوور های خود را افزایش دهید . پس با همراه باشید.

1. ابتدا وارد این وب سایت شوید http://addmefast.com

2. پس از ورود به این سایت به صفحه ای مانند تصویر زیر روبه رو میشوید

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 1

3.حالا باید در این سایت اکانتی را بسازید. برای انجام این کار بر روی گزینه ی try for free nowکلیک کنید.

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 2

4.حالا از کادری که برای شما باز میشود ایمیل و پسوردی را انتخاب کنید . سپس بر روی گزینه ی sign upکلیک کنید

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 3

5.بعد از انجام این کار شما باید به ایمیل خود مراجعه کنید و با کلیک بر روی لینکی که توسط این سایت برای شما ارسال شده است کلیک کنید تا فرایند ثبت نام تکمیل شود.

6.بعد از انجام این کار وارد اکانت خود شوید .در کادر سمت چپ شما گزینه هایی را مشاهده میکنید که باید بر روی add sites کلیک کنید.

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 4

7.حال از کادر باز شوی type گزینه ی Instagram followers را انتخاب کنید.

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 5

8.حالا در بخش Username اسم اکانت اینستگرام خود را وارد کنید

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 6

9.مهم ترین بخشی که در این قسمت وجود دارد بخش CPC میباشد که باید یک عددی را وارد کنید . اگر دقت کنید در بالای صفحه تعداد سکه های شما نمایش داده میشود . به طور مثال زمانی که شما CPC را عدد 5 تنظیم کنید هر فردی که شما را فالوو کند 5 سکه از شما کم میشود. پس به شما توصیه میکنم این عدد را 3 وارد کنید تا افراد بیشتری شما را فالوو کنند.افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 7

 

10. در آخر بر روی save changeکلیک کنید تا کار به اتمام برسد.

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 8

اما شاید این سوال در ذهن شما باشد که اگر سکه هایتان به اتمام برسد چی ؟ شما میتوانید با لایک کردن و یا فالو کردن افراد مختلف سکه به دست بیاورید برای انجام این کار هم کافیست که از کادر سمت چپ صفحه یکی از گزینه های Instagram followers یا Instagram like را انتخاب کنید.

افزایش فالور های اینستگرام به طور رایگان 9

موفق باشید.